Älskar dessa byxor



Ursprungs bilderna är från tidningen Lantliv byxorna är från Nygårdsanna

Gillar verkligen dessa byxor och har länge varit på jakt efter ett par liknande. Dessa var med i Lantliv nr 5 2007 och de kostade 1299kr hos Nygårdsanna.
Jag kännde att det inte passade min plånbok så jag tog saken i egnahänder.
Jag sydde mig en egen variant.
så här blev resultatet:

Jag sydde resår i midjan och i benslutet, sen fick det bli ett fusk blixtlås. Riktigt nöjd, de är jätte mjuka och sköna, kan verkligen rekommendera tyget. Har jag köpt det hos CE inne ute i Örebro, förra sommaren tror jag det var. Men det finns fortfarande skulle jag tro för det är endel i deras standard sortiment.

Nähä nu ska jag packa jag och min älskling ska på mini semester i Göteborg över helgen. Ska bli SÅÅ skönt, bara vi två hela helgen, Alfred ska få sova hos svärmor och svärfar. Ska nog packa med mig mina nya byxor :)










Inga kommentarer: