Underbar dag!

Jag är ny friserad och känner mig super nöjd tack IsabelleSalong Claes,
jag kommer garanterat tillbaka. Det är nog första gången som jag känner mig supernöjd när jag kommer hem från frisören!!
Jag är ledig och det har äntligen slutat regnat och solen skiner. Det kan inte bli bättre start på dagen.
Frukosten, älskar att äta fil i denna vita filskål från Ledbergs Krukmakeri
i Linköping. Glaset är från Sia.
Här om kvällen började jag sticka på en lite babysko, hittade mönster i en bok som jag lånade på bibblan. Tyckte att de var så söta, men fy vilket pill. trådar överallt... men jag har kommit fram till att jag ska använda ett annat garn. Det jag hade var för mjukt det måste vara ett med lite stadga i. Så jag ska göra ett nytt försök.
Och så ska ja nog hitta på min egen variant på mönstret så att det inte blir så mycket trådar...



Ljus lycktorna på bilden gjorde jag i höstas.

Nu ska jag gå en sväng med grabben sedan ska jag på present jakt.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: