Har varit lite tunt med inlägg på hantverksprojekt, och det är inte för att jag inte gör nått utan för att jag inte har så mycket att visa.
Stickar på en tröja och har börjat virkat en annan. Här kommer några bilder på lyckospindlar och tovad tavlor som jag gjorde förra veckan...

Det är så roligt att göra tavlorna, för människorna blir så olika där var och en har sitt egna uttryck det är å härligt, Precis som folk är mest!

Den här lyckospindeln ser gigantisk ut men en är bara ca. 3cm i diameter.




Om du blir intresserad av något på bloggen går det bra att höra av sig till mig! Så småning det är en liten butik är pågång, men inte helt klart än.



1 kommentar:

jenny sa...

Hej! Tack för kommentaren på min blogg, roligt att få hitta hit. Splindlarna är jättesöta! Japanska boken som jag sydde min tunika från heter "stylish dressbook" och finns här: http://www.yesasia.com/global/stylish-dress-book-one-piece-x-tunic-blouse-with-paper-pattern/1010717844-0-0-0-en/info.html (se till att inga radbrytningar kommer med i länken).