Oturs dag!!

Dagen började inte speciellt bra.. Gick ut i morse med Alfred och upptäckte att min Cykel var
borta. Min fina cykel som jag tycker så mycket om stulen, knappt ett år gammal. Tycker det var fräckt ta cykeln från uteplatsen precis utan för ytterdörren... :( Så förmiddagen gick åt till att leta på kvittot och försäkrings papper för att sedan göra polisanmälan.
Sedan tänkte jag att jag skulle ta och boka tågresan till Stockholm, och det gick ju inte så bra. När billjetterna var betalda så hängersig webbsidan så jag inte fick ut något bokningsnr. Så där satt jag med 700 kr mindre på kontot och inga biljetter *suck* Men jag kasstade mig förtvivlat på telefonen och ringer Sj och efter 15 minuters kötid så svarar en vänlig själ och hjälper mig. Tur!
Med denna start på dagen kan det väl inte bli så mycket sämmre hoppas jag.

Inga kommentarer: