Visingsö

Har vart två veckor som har gått i ett... Har varit i Odensbacken och städat ur min lägenhet, min familj har varit på besök här, vi har firat min älskling som fyllde år mm mm.
Har varit fullt upp också har jag jobbat också. Vi har haft det jätte mysigt, jätte kul att de kom men skönt att det åkte.. Det blir lite väl intensivt, man vill göra så mycket och visa så mycket som möjligt..
Men nu är det lungt igen, alla har åkt hem och min älskade är på jobbet så det är alldeles tyst... Musten gick ur mig känner mig tom. igentligen skulle jag bara vilja dra något gammalt över mig. Men det går inte. Ska åka och jobba om några timmar, så först måste jag gå en runda med Alfred, och sedan göra iordning mig.. *suck* Tur att det inte är så många dagar kvar nu..Gör min sista vecka innan semestern ska bli sååå skönt. Sedan får jag nästan 4v semester, jippi!!

Här kommer några bilder från Visingsö, vi var där en sväng igår. Väldigt mysigt, mycket gammla fina hus och härlig natur. Åkte runt i bil, men nästa gång tar jag nog cykeln över då har man möjlighet att stanna till mer.

Inga kommentarer: