kaos och återbruk..

Jag vill ha en ATELJÉ där jag kan ha mina grejer. Där jag kan ha mina grejer hur jag vill. som det är nu så knör jag bara in grejorna lite här och där så att de försvinner så att de inte syns å när jag behöver nått så måste jag dra fram allt för att komma åt det jag söker. Bläääää vad jag hatar det! Idag skulle jag sy lite och jag hittade inte mina knappnålar och jag hittade inte sneslån heller, så jag kunde inte sy klart... dessutom ligger knappburken i någon låda uppe på vinden... *suck* Blir så trött!! Men så här kommer det vara de närmsta 5åren om vi inte går och vinner 1miljon eller 2... När det är så här så ångrar jag mig att jag skulle börja plugga.. för skulle jag inte göra det, skulle vi ha råd med att flytta till större. Så det är bara att hålla ut... och ta ett djupt andetag och räkna till 10

Här kommer bilder på den klänning jag sytt idag... Jag har sytt klänningen utav mina gammla jeans.

Fram, jag sparade sidofickan så den går att använda...

Bak, även bak går det att använda fickan..

Inga kommentarer: